Sunday, August 29, 2010

I`m Not Terrorist

aku baru selesai tengok cerita my name is khan walaupun aku agak lambat nak tengok tapi aku ada sebab kenapa aku boleh tengok lambat cerita ni.. aku dah beli dvd ni masa bulan mac tapi bila balik rumah masa nak tengok sekali error pula.. tapi masa itu aku terlalu sibuk dengan kerja dan persiapan untuk sesuatu jadi aku tak sempat nak pergi tukar lepas tu aku lupa letak dvd ni kat mana.. sekarang bila aku tengah ada masa yang melampau lampau banyak ni aku download kat syok.org.. kat laman web syok tu kira filem ni dah duduk page 73 makna nya memang aku dah tertinggal jauh, tak apa yang penting aku dapat tengok juga cerita yang unik ni..

cerita memang aku tabik spring sebab agak berani apa yang mereka tonjolkan tapi itu lah kenyataan nya untuk masa sekarang, aku pun sedih kenapa mereka memandang kita sebagai pengganas.. kerana nila setitik rosak susu sebelanga..

aku terlalu mengantuk.. "apa yang aku tulis ni" ohh shit no.. no.. from epiglottis

No comments:

Post a Comment