Friday, July 23, 2010

Demi Matahari Part 2

Apabila ada part 1 mesti ada part 2 kan.. Ini adalah sedikit lagi koleksi aku.. urm untuk part 3 sabar ye.. tengah kumpul dan buat pilihan terbaik..
Aku nak cerita sikit la pasal gadis dalam gambar ni.. Nama dia Syanaz aku sempat berkenalan kejap dengan dia.. Seorang yang sangat manja dan sangat misteri untuk aku uraikan.. Sampai sekarang aku dah lost contact.. Pada terakhir kali aku berbual dengan dia masa Konvo PJB yang KE-10.. Banyak benda yang aku pelajari tentang kehidupan dengan dia sebab dia mempunyai masalah keluarga yang begitu rumit dan dia sentiasa berjuang untuk meneruskan kehidupan.. Peristiwa yang aku tak dapat lupakan dia selalu pengsan.. Dan aku penah disoal siasat oleh kawan-kawan dia sebab aku berkawan dengan dia tak salah aku pada masa tu isu kawan-kawan dia cakap dia putus tunang sebab aku.. Oh sangat mengujakan aku.. gambar ini aku dedikasi kan kepada dia.. Syanaz..

Lagi koleksi aku..






















No comments:

Post a Comment