Tuesday, September 28, 2010

Happy Birthday


Pada hari ini 28 september 2010 adalah ulang tahun kelahiran aku yang ke-23. Tiada sambutan sekadar mengingati sejarah lampau dan sejarah aku menghabiskan sisa hidup pada umur 22 tahun.. Pada umur 22 tahun aku banyak ditimpa dugaan hidup dengan fikiran celaru memikirkan masa depan yang masih jauh.. Mungkin aku merasa terlalu selesa menyebabkan aku alpa soal kehidupan dan natijahnya sekarang sudah terasa bahangnya.. Tapi jauh dilubuk hatiku untuk mengaku kalah apa yang aku alami sekarang bahkan aku masih bersemangat untuk meneruskan kehidupan ini.. Aku sangat terlalu merancang masa hadapan maka perasaan dan jiwa ini seakan-akan meronta-ronta untuk melepaskan diri dari azab ini.. Aku berharap fikiran aku lebih terbuka dan boleh bertolak ansur dengan kata hati, aku terlalau risau tentang kehidupan ini bahkan pula aku ada orang yang tersayang maka aku mesti menunjukan aku akan berjaya dan mampu untuk tunaikan janji aku pada si dia.. Dan harapan aku pada umur 23 tahun ini ialah supaya aku berjaya dalam kerjaya dan teguhkan sektor kewangan bagi mengejar harapan yang tinggi.. sekian ~pdin~

No comments:

Post a Comment