Wednesday, December 1, 2010

1st December 2010

Sudah agak lama aku tak kemaskini blog aku ni, mungkin aku terlalu sibuk dengan hal yang remeh tapi bila lalui ia adalah sangat berat.. Tapi pada hari adalah hari yang bermakna untuk kekasih hati iaitu Salmi Suhana kerana dia menyambut ulangtahun kelahiran nya pada hari ini..

Aku dengan setulus hati mengucapkan selamat ulangtahun kelahiran kepada Salmi Suhana yang ke-23, semoga anda mendapat segala apa yang kamu impikan..

Apakah yang kita harapkan pada ulangtahun kelahiran? adakah hadiah? candle light dinner? surprise party? atau sekadar ucapan?? Sekarang apa yang aku mampu lakukan hanyalah sekadar ucapan.. Yang paling penting ucapan yang ikhlas dari hati yang boleh mengantikan segala-galanya..

Kehidupan banyak pancaroba apa yang penting bagaimana kita hendak melalui semua itu dengan tenang..

Semoga apa yang berlaku sekarang hanya satu dari liku kehidupan...

1 comment: